vineri, 30 ianuarie 2009

Miting

Ma doare capul...nu de la miting...am baut si am pierdut toata ziua de ieri intrucat mi-a fost foarte rau si nu am putut face nimic. Drept urmare nu am fost la miting, habar n'aveam de ce s-a intamplat acolo pana mai devreme cand am venit cu taxiul si apoi am citit toata presa...
Ma pis pe toti care au participat la miting, si pe cei care nu au participat la miting! Fiinte fara coaie. Si mai ales pe directorii uneor firme de taxi care au interzis participarea la miting...
Si ma pis rau de tot pe Primaria Cluj Napoca. Dupa ce ne-a fraierit putin cu emiterea de autorizatii, dupa ce ne-a amagit de fiecare daca in preajma alegerilor, acum tace chitic! Cred ca fifty-fifty nu e hotarat...hai sa iti zic eu, taximetrist, client, sofer si cetatean al clujului cum vad eu treaba...sau sa iti povestesc cate imi aud mie urechile de tine? da. ai dreptate. nimic nu e dovedit! dar stii?
-- elibereaza 15.000 autorizatii; costul unei autorizatii sa fie 500 lei (bani la bugetul local)
-- elibereaza standurile actuale de taxi si nu mai face nici unul!
-- arde-i de fiecare data cand nu sunt in stand! amenzi ametitoare 5000 lei! (alti bani alta jucarie)
-- anunta-i ca asta o sa faci!
In toata Europa e ceva de genul ce iti propun eu mai sus. O sa se organizeze singuri pe ore, o sa scada tariful, o sa creasca bugetul local (taxa si amenzi), o sa vina mai repede la comenzi.
Ma duc la cafee ca ma doare capul!
Bafta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu